dissabte, 4 de juliol del 2009

R E M E M B E R

R E M E M B E R, amb majúscules i amb totes les lletres, va ser el remember més extens, intens, variat, sonat, emocionant, animat, somrient, boig, romàntic... que vaig viure ahir.

Cançó rera cançó ens portava a noves cançons, noves troballes, noves històries, nous pensaments (llocs, persones, situacions, moments, etapes...)i al mateix temps un nou remember.

Podria intentar dir algunes de les cançons que van tornar a picar a la porta dels meus pensaments, que van despertar racons adormits de la meva memòria. Però no ho faré. Em quedo en el record i continuant pensant noves/velles cançons per afegir al remember.

Però em queda aquell turquesa de la mar, que em brindava la màgia dels teus ulls, era tret d'una donzella medieval, rere ell sempre hi ets tu....

1 comentari: