dilluns, 15 de juny del 2009

Retrobament

Ahir, enmig d'una conversa (no em demanis com hi vam anar a petar), parlàvem de "El canto del loco", un grup que vaig descobrir quan tenia 15 anys? El vaig descobrir amb la cançó "A contracorriente" i el vaig anar seguint uns quants CD's fins que en l'actualitat sols en conec alguna cançó de cada CD que treuen.

Al matí, un cop dins al cotxe i apunt d'anar a la feina m'he recordat de la conversa i m'he posat a remenar les meves capses de CD's... en busca d'un tresor perdut... un CD del Canto del Loco i n'he trobat un. He anat a la feina tot escoltant-lo, he tornat a casa igual i, quan tornava altra cop cap a la feina ha sonat aquella cançó que tant havia escoltat i que tant escoltaré aquests dies (o això és el que em sembla)...

Y si el miedo

Si sientes miedo, miedo a confiar, si no entregas nunca llegaràs,
tanto miedo se apoderarà, de tu cuerpo y te encerraràs,
Y si el miedo, me coge y me mata,
Y si el miedo, me arrastra hasta el sitio que no quiero estar,
Y si el miedo, me engancha, solo te pido que nunca me dejes de hablar,
Y si el miedo, me gana este pulso,
Y si el miedo, me invita a mi solo a jugar,
Y si el miedo, me pide mi cuerpo le doy la espalda y le digo, no quiero jugar, no quiero jugar, ya no quiero jugar, no quiero jugaaaaaaaaar!!

Si sientes miedo, miedo a ser real, a enfrentar-te a la realidad, mucho miedo és un mal final, de tu vida de tu liberta,

Y si el miedo me gana este pulso, y si el miedo...........

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada