diumenge, 3 de maig del 2009

Mallorca


Sovint et crees una imatge o un criteri d'un lloc/objecte/ persona sense haver-ho estat/vist/conegut....

Les "males" llengües o el boca a boca et pot portar, coses bones i coses no tant bones. Advertències, suggerències, recomanacions, indicacions... Et poden agradar o no, te les pots posar al cabàs o deixar-les estar.

Aquest cap de setmana he tret un munt de males paraules, advertències i males recomenacions de Mallorca. Diverses persones me n'havien parlat malament, "està molt massificat, és brut, no és gaire maco, és agoviant...". Per contra d'altres me n'havien parlat molt bé. La solució va ser anar-hi i posar-me al meu cabàs les meves opinions i no les dels demés.

A vegades coneixes objectes/persones/llocs en un mal moment/estat/mal estat d'ànim i és per això que sempre ens mereixem una segona oportunitat. Jo he tingut la sort de visitar Mallorca en "temporada baixa". Segurament si hi hagués anat a l'Agost no me n'hagués emportat tant bon gust de boca.

Però el que estic segura és que... hi tornaré (en temporada baixa).

Ses aigues de ses illes, ses aigues blanques....

3 comentaris:

  1. Quina enveja!!! (i res de sana!!) s'ha de reconèixer tot en aquesta vida..

    hehe!!

    ResponElimina
  2. hehehehe, Crissss!!!! Que t'has fet un blog??? hehe ole ole i ole!

    ResponElimina
  3. MMMmmmm estic pensant de canviar el nom del blog i posar "el Blog de la LlapissEta crisPeta" xDDDD

    ResponElimina